onsdag 26 februari 2014

26 Februari 2014

Det var länge sedan jag var vaken så mycket under en natt som denna natten. Hur jag än har haft benet har det stramat och gjort ont. Och under dagen har det jävlats och gjort skit ont hur jag än har gjort speciellt när jag satt mig ner. Som tur är har det släppt lite nu under eftermiddagen :)

I dag har jag också vart på vårdcentralen, en och en halv timme tog det. Men mitt hjärta och mina lungor lätt "perfekt" och jag hade inte "fel" på körtlar m.m. Efter att dem lyssnat, knöt och klämt på magen och halsen fick jag göra blodprov och urinprov. Vad dem kunde se så hade jag ingen diabetes och var inte känslig mot gluten eller laktos :) Men dem valde att skicka iväg blodet för att göra "bättre" tester för att säkerställa att mina njurar var friska. Men jag har höjt mitt hb-värde från 95 till 130 på under 1 år :)
Efter läkaren gick jag till gymmet och tränade mage, hade också tänkt att springa en stund men det gick sådär med låret så det fick räcka med 30 minuters promenad :)

Nu på kvällen har vi haft avdelningsmöte och Christian kom och överraska oss med tårta:) Ja, jag fuska och åt en bit… Mitt i veckan! :o

Christian kom och levererade tårta, dock inte i kjol som avtalet var men han tog i alla fall på sig en rosa tjejtröja :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar