fredag 14 februari 2014

14 Februari 2014

Börjar dagen med näsmens, när jag skulle åka till jobbet var det totalstopp och jag fick stå i kö(tur att jag alltid är i tid så jag inte kom sent) och under dagen har jag sett tjejerna på jobbet studsa runt för dem fått blomsterbud och en jäkla massa choklad. Jag fick inget blomsterbud och ingen choklad…. Dock lyckades jag se så ledsen ut så två av mina kollegor skickade ett sms i alla fall :) Betydligt bättre än inget och jag blev lite gladare :)

I dag var jag på gymmet innan jag åkte till jobbet och eftersom jag har ont i nästan hela kroppen tog jag mig an bandet i 60 minuter. Och efter att ha diskuterat med mig själv hela dagen kom jag fram till att jag var värd att fuska/unna mig lite godis efter jobbet. Får helt enkelt ta mig till gymmet 7 dagar denna veckan :)
Jag var snäll och skickade mamma och pappa på restaurang så jag och lillebror har ätit sushi och nu ska vi kolla på film :) Helt okej start på lediga helgen :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar