måndag 24 februari 2014

24 Februari 2014

Förra veckan var en av dem bästa veckorna på länge. På måndagen när jag hade tränat kom det fram en "dam/tant" som berömde mig för att jag var en sådan kämpe, i fredags kom det fram en man när jag kom till gymmet som sa att han var riktigt imponerad av mitt arbete och att han tyckte jag var flitig som var på gymmet så ofta och i lördags fick jag höra av en kvinna att min näsa var den mest perfekta näsan hon någonsin hade sett.
Måste säga att man lever ganska länge på beröm och fina ord. Och efter fredagen kändes det som en "nyantändning" :)

Håller fortfarande mig till 6 dagar i veckan på gymmet. Än så länge orkar kroppen så nu är det bara att fortsätta kämpa.

Förra veckan ringde jag "äntligen" till vårdcentralen och bokade tid för blodprov m.m. Så förhoppningsvis kan jag snart får reda på varför jag kissar en gång i timmen och 4-5 gånger varje natt eller varför jag är konstant trött/nere och lätt irriterad. Fick höra att jag börjar bli ganska jobbig utav min lillebror häromdagen. Dock inget som jag har ont av :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar