tisdag 25 februari 2014

25 februari 2014

Började dagen med skola 8.30 och efter det blev det gymmet. I dag tränade jag  ben och rumpa i en och en halv timme.
Riktigt skönt och det bästa är att man svettas mer under de träningspasset än när man tränar kondition i 60 minuter :)

Tror tyvärr att jag gjort något fel eller sträckt mig för shit va ont jag har i vänster lår på baksidan :(
I går tränade jag axlar och triceps i 75 minuter och sen sprang jag i 30 minuter så i dag har jag en inte så härlig träningsvärk :)

I morgon ska jag till vårdcentralen och ta blodprov och prata med en medicinläkare :( jag vill ha med mamma men hon kan inte ta ledigt eftersom hon började jobba i går efter sin sjukskrivning. Så får gå själv och träna en stund efter. På kvällen ska jag på avdelningsmöte på jobbet. Otur för mig att dom mutade mig med mat så jag skulle åka dit på min lediga dag :P

Mammas nya Maine Coon katt som hon tjatat om så länge. Det roligaste är att han kommer väga allt mellan 2-10kg mer än min hund när båda är färdig växta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar