tisdag 11 februari 2014

11 Februari 2014

Efter att ha fått ett antal mejl att man skulle köpa massa grejer till den man älskade mest till på fredag, var jag på Frölunda Torg och spenderade pengar på mig själv :) Fick bara med mig en påse från MM Sports eftersom Grand Parfymeri inte hade inne den parfymen jag ville ha. Men det får bli en sen present till mig själv :)

I dag passade lillebror på att komma med till gymmet, så medan mamma gick fick han välja mellan att träna ben och rumpa, biceps och axlar eller mage. Han valde så klart biceps och axlar för han "hatar" att träna benen för det gör ont dagen efter. Så det får jag ta i morgon istället :) Då får lillebror inte vara med;)

I morgon ska jag och mamma till Ullared och på vägen hem ska vi förbi storasyster och småflickorna :)



Både Jouline och Roxanna tyckte det var jobbigt med dop. Roxanna somna i soffan och Jouline låg hos mig och sov :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar