måndag 10 mars 2014

Ensam är starkast

Känslan av att veta att det inte längre handlar om att göra något för att bevisa utan att göra det för en själv, är otroligt befriande.
Att inte behöva höra hur man "slarvar" fast man kämpar 6 av 7 dagar i veckan. Aldrig behöva höra att allt man gör är fel. Till och med min pappa peppar mig när det gäller träningen och "skickar" iväg mig när jag sitter hemma ombytt men inte kommer iväg.
Från och med idag ska jag träna för att jag gillar det och inte för att andra tycker att jag bör göra det. Jag kommer fortsätta kämpa på bara för att bevisa att jag kan utan att ha folk som tjatar och säger att allt görs fel. Inte för att jag har något att bevisa eftersom jag själv vet hur långt jag faktiskt kommit de senaste åren.
Så tack för alla idiotiska anklagelser för att jag inte kan. Hoppas att folk en dag ska inse att man inte ska dra slutsatser för fort.
Imorgon ska jag sola, inte för att jag ser ut som "ett lik" utan för att jag kan :)

Stort tack till alla mina underbara kollegor som kunde få min dag så bra som den blev och extra stort tack till den stackars tjejen som fick spendera ledig tid åt att lyssna! :)

Bara för att jag kan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar