torsdag 20 mars 2014

5 Saker

5 saker som nästan alla vet om mig:

- Jag har inte druckit alkohol sen nyår 2012. Detta är något som jag stoltserar över så fort jag kan.

- Jag har världens mesigaste bacillskräck, om en kollega/vän/familjemedlem "råkar" dricka ur min vattenflaska måste jag gå och diska den och byta vatten direkt. Och att dela glas eller dricka med mig är något man kan glömma.

- Mina syskon är mitt allt och jag skulle göra vad som helst för att dem alltid ska vara lyckliga.

- Ett tag gick jag till gymmet för att jag "var tvungen", nu går jag dit för att jag mår bra av att gå dit och gillar det

- Jag är i dag otroligt stolt över mig själv och den resan jag gjort.

5 saker som nästan ingen vet om mig:

- Jag har varit hemligt/smygkär i en kille sedan jag såg han för första gången för typ 6 månader sedan. Nu är det dock inte så hemligt längre men vem skulle inte bli kär i ett så underbart leende?

- Fram till den 4 juli 2012 rökte jag ett till ett och ett halvt paket cigaretter om dagen. Den 5 juli slutade jag helt bara för att det var min farfars största önskat att jag skulle sluta. Jag har fortfarande inte rökt igen.

- Jag är otroligt, nästan pinsamt blyg. Dock går det över ganska snabbt när jag känner mig trygg med personen.

- Jag älskar "konstig" mat som kåldolmar, bruna bönor och rotmos.

- Jag är en shopaholic. Ser jag något jag vill ha MÅSTE jag köpa det. Inte för att att jag behöver ha det just nu, utan för att jag KAN behöva ha det en dag. Och det är väldigt sällan jag får dåligt samvete för jag slängt iväg massa pengar.

5 saker jag vill göra med mitt liv:   

- Min största dröm är att en dag jobba som polis

- Jag ska äga en splitter ny Audi innan jag dör. Helst en Q5:a

- Jag vill gifta mig innan jag fyller 30. Självklart önskar jag mig ett dyrt bröllop av pappa :)

- Jag vill ha 2 barn. Helst en pojke och en flicka.

- En dag vill jag ha magrutor, silikonbröst och fillers i läpparna. Helst efter jag har fått barn(om jag får några) :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar