onsdag 12 mars 2014

12 Mars 2014

Började min onsdag precis som alla andra onsdagar, inget alarm! Det är väldigt skönt att somna och veta att den inte kommer ringa dagen därpå men jag vaknar ändå senast 9 så någon jätte sovmorgon blir det ju inte.

Efter att jag myst med Cajsa på soffan en stund åkte jag och tränade. I dag fick det bli ben och rumpa. Måste säga att det är otroligt trögt att träna när det enda man får i sig är flytande föda. Det känns som kroppen ger upp efter bara 10-15 minuter… Men jag tog mig igenom hela träningen och kände mig nöjd efteråt. Efter gymmet var jag på tempo i Skintebo och hämtade packet som jag beställde från xxl.se  i måndags kväll. Inte ens 48 timmar tog det från det att jag beställde tills jag hämtade det :)

Nu på eftermiddagen har jag vart på Frölunda Torg och köpt saker till mig själv :) Slösa pengar läker alla sår!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar