torsdag 27 mars 2014

27 Mars 2014

Snart är ännu en vecka över och jag har äntligen LEDIG helg!! Som jag har längtat :)
Denna veckan började det nya schemat så nu har jag ledigt varannan fredag :) Kommer nog bli jobbigt att hålla koll på det nya schemat då inga tider är lika någon vecka…

Men men :) Träningen rullar på bra. Håller mig fortfarande till 6 dagar i veckan och det känns bättre och bättre för varje dag som går :) Dock fick jag en straffdags vila förra veckan då jag hade tränat 10 dagar i rad.
Denna veckan har jag lagt på ännu mer vikter och jag har börjat få komplimanger både på gymmet och på jobbet :) Så nu är det bara att fortsätta kämpa på :)

I början av denna veckan föddes första kullen, dock blev det ingen bebis till mig i den kullen :(
Men nu är det bara 10 dagar kvar tills nästa är beräknad och jag har blivit erbjuden att ta en hane i den kulle om det inte kommer någon tik :) Helst vill jag ha en Kakan men självklart blir jag lika glad för en Hubbe! :)
Så nu går jag och längtar så det gör ont i magen igen! :)
Men jag ska hinna med mycket innan jag kan hämta valpen bl.a. 3 dagars kurs i Stockholm, 3 dagars kurs i Sälen, lillasysters student och massa party med Amanda <3 font="">!! :D


Kan avsluta med att säga att jag ännu inte vågat lämna numret till min hemliga kärlek… Men jag har ju lovat George på jobbet att jag ska så jag får skynda på mig själv på den fronten! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar