söndag 16 mars 2014

16 Mars 2014

Oavsett hur hemskt detta låter så tänker jag säga att det var länge sedan jag mådde såhär bra som jag gjort dem senaste dagarna. Total lycka och glädje under hela dagen och inget känna sig bortglömd.
Har trippat på tårna till gymmet 6 dagar denna veckan trots att jag i början av veckan trodde det skulle vara omöjligt och jag har gått till jobbet med ett leende på läpparna. Men kan säga att jag är otroligt tacksam för att jag har haft mamma och Amanda den senaste veckan.

Under veckan har jag haft 2st "fjortisryck" eller "fjårtisryck" som min lilla stockholms kompis säger.
Första var i torsdags när jag satt och väntade på bussen och jag ser att tjejen från USA som är min största förebild sen 2 år tillbaka har skrivit och börjat följa mig på instagram. Ja allt de lilla gör mycket i mörkret! :)
Det andra rycket får vara min och Amandas "fjårtis"hemlis ett tag till.. Men kan säga att det får mig att le lika mycket varje gång :)

I helgen har jag umgåtts med Amanda, Sandra, Frida och Patrik :) I går var ute och gick i 2 timmar med Maria och i dag har jag varit nere och pussat på mina två favorittroll :)

I morgon börjar en ny vecka och denna veckan kan bara bli bättre! :) Kanske ska samla på mig lite mod  och sluta vara så mesig under veckan också :)

Avslutningsvis, ett leende kan göra en strålande lycklig i flera timmar <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar