lördag 9 november 2013

9 November 2013

Klockan 6 åkte jag, mamma och Ozzy i morse. 5 timmar traskande blev det inne på Ullared och äntligen är vi hemma igen. Totalt koas och när klockan var 10 hade dom stängt ingången för det var för mycket folk där inne.
Men vi blev inte allt för fattiga efter detta besöket och tur är väl det för jag måste spara alla mina pengar till hunden. 
Gjorde "misstaget" att jag tränade rumpan och benen i går och efter att ha gått i 45 minuter hade jag ganska ont i benen. Det misstaget gör man ju inte igen :)

I torsdags satte jag upp mig på en lista hos en kennel nere i Åsa, så snart är det dags att besöka dem för att kolla på dem tikarna som ska paras under sommaren så jag sedan kan följa tiken från parning tills det är dags att hämta valpen :) Jag vill ha sensommar/höst nu!!

Pengar från alla snälla människor där ute tas emot med ett leende :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar