torsdag 14 november 2013

14 November 2013

När jag fyller år vill jag ha en rosa prinsesstårta med kladdkaka istället för de där torra och tråkiga bottnarna :) Helst utan sylt och med chokladmousse :) Bara så alla vet :)

I dag tog jag sovmorgon till 11.15, så otroligt skönt att vakna av sig själv :) Sen var jag ute med Cero och sen la jag och Cajsa oss i soffan tills mamma kom hem mellan typ 15-15.30 :)
I kväll har jag vart och ätit sushi med Amanda. Sen var vi och drack kaffe och snackade massa skit, som vanligt :)

Vi kollade också efter klänningar till nyår, men jag vet redan vilken jag vill ha. Jag måste bara se till att köpa den innan den e slut och jag som vanligt får jaga efter kläder in i sista sekunden.

Jag försökte i två timmar övertala henne att kalla sin hund för Kenneth efter fågeln i filmen UPP. Men det funkade inte :( Meeen Jag har ju 6 månader på mig att övertala henne :) Nu vill jag ha sommar!! :D

I går fick jag tillbaka mina bästa byxor efter att dom varit på lagning hos leverantör:) Hade egentligen vart läge att slänga dem och köpa ett par nya, jag måste ha hela ventilationsfickan öppen så den blir 3cm större runt låren för att kunna ha på dem. Men nu har jag arbetat in dem i över ett år så då tänker jag fortsätta använda dem :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar