tisdag 26 november 2013

26 Oktober 2013

Har passat på att ha en latisdag med Cajsa idag. Kan erkänna att jag låg i soffan under ett täcke, hade mys med Cajsa och såg på Gossip Girl till klockan var halv fem och jag var tvungen byta om för att åka och träna. Tror Cajsa uppskattade detta mer än vad jag gjorde eftersom jag alltid får dåligt samvete efteråt.

Men efter halv fem var jag i alla fall ganska effektiv då jag hann ringa optikern och fixade tid till nästa vecka, var på en timmes spinning, var på apoteket och var på ica och handlade.
När vi kom hem efter gymmet höll pappa på att byta till vinterdäck på min bil, tur jag har en sådan superpappa :) och nu har jag precis lagat lunchlåda :)
Tyvärr åt jag grapefrukt och nu håller jag på att dö, läpparna, tungan och hakan är som efter en tandläkarbedömning... :(

I morgon är det full dag igen, historia 3 timmar och sedan 7 timmars arbete, men på torsdag har jag bara en klipptid att passa så kör en till latisdag igen :) Lite får man ju ta igen efter förra veckans 2 extrapass  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar