fredag 29 november 2013

29 November 2013

Måste erkänna att jag i dag känner i hela kroppen att jag de senaste veckorna har "slarvat" med träningen. Har inte vart på gymmet lika många gånger som jag brukat för att jag hellre sovit 2 timmar extra än att ta mig tid till träning.

I dag är jag så trött i benen, efter någon timme på jobbet ömmade och värkte benen så jag trodde jag skulle gråta. Ändå var det i måndags som jag tränade dem. Axlarna och delar av armarna är så tunga så jag känner att min hållning är precis som min tonårings bror, slapp och tråkig!
Men det är bara att kämpa på, jag har ju inte längre "något att skylla på"!

Sen är min trapezius av någon konstig anledning jätte svullen och varm. Den känns typ som en vattenballong fast med varmvatten.

Men har man "slarvat" får man skylla sig själv och lära sig av smärtan att man inte ska göra en sådan dum sak igen.
I dag tränade jag magen 1 timme innan jobbet så i morgon lär jag väl inte kunna sträcka mig om kroppen ska fortsätta protestera :)

Nu är det bara middagen kvar för i dag sen ska jag lägga mig läsa iForm som kom i dag på posten och sen kolla på gossip girl medan jag förbereder mig inför en jobbhelg :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar