lördag 30 november 2013

30 November 2013

I dag har jag kvalitetstid med mamma :)
Pappa är och jagar, lillebror är hos farmor och lillasyster är hos sin kille.
Så vi passar på med nyttja tiden bara jag och mamma. När jag kom hem hade mamma fixat Tacos och egen LCHF glass med chokladsmak.
Så nu efter maten blir det glass och så ska det låta, efter det får vi se om det blir Avatar eller om jag total däckar i soffan i dag med..
I morgon ska vi lösa veckans sista arbetspass och efter det blir det gymmet och tajta till benen och rumpan :)

I morgon ska mamma även göra Beef Wellington fast med rådjurskött. Kan erkänna att jag redan längtar efter morgondagens middag ;)




Mys i soffan med alla djuren :)




En sådan här ring vill jag ha när jag fyller år :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar