måndag 4 november 2013

4 November 2013

I dag är det bara 1 månad kvar till min födelsedag. Inget man direkt ser fram emot i denna åldern men ändå :) Har köpt en pressent till mig själv i dag på jobbet, som mormor och morfar tyckte jag skulle ha. Passade också på att köpa mammas present då hon fyller på torsdag.

I dag körde jag tidigt pass på jobbet igen. Måste säga att det är så mycket bättre att jobba tidigt än sent.
Efter jobbet blev det 1 timmes mage- och ryggträning och jag avslutade med 30 minuter löpning på bandet. Hatar att gå till gymmet men det är helt underbart att gå där ifrån. 
När jag kom hem passade jag på att blöda näsblod, igen... 

På lördag blir det eventuellt en tur ner till Ullared med Ozzy då jag lovade han att vi skulle åka dit s fort jag fick körkort.

Nu ska jag äta mat och vänta på att jag ska till skolan i morgon..

Min nya jacka :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar