måndag 25 november 2013

25 November 2013

Kan säga att det är ett tag sedan jag stod framför spegeln och kände mig nöjd med det jag såg. Men i dag när jag stod framför spegeln på gymmet kände jag mig riktigt nöjd med det jag såg. Ja, okej jag har kanske en kropp som många inte kan förstå att jag trivs med, men huvudsaken är väl att man trivs med sig själv än att andra gör det.
Nu ska jag bara börja löpträna mer så jag kan tajta till benen, rumpan och armarna, få en plattare mage och få bort tjockishandtagen :)
Sen önskar jag mig lite mindre breda axlar och större bröst i julklapp så jag får en mer kvinnlig kropp :)
Eller ja, jag fyller ju är nästa onsdag också, så jag kan ju önska mig det i födelsedagspresent också :)

Började vecka med att träna ben och rumpa, kan säga att man är väldigt tacksam att man har automatbil när man varit på gymmet i 90 minuter och tränat och benen skakar både när man slappnar av och spänner dem :)

Förresten blev min armbåge friskförklarad förra fredagen. Fick även hem ett papper som jag kan skicka med diverse ansökningar typ som GMU och polishögskolan. Men det är ju ett senare bekymmer. Och för mig betyder det ju i stort sett bara att jag nu är "fri" att träna armen som jag vill, eller ja, i alla fall så jag märker att ledbandet klarar av det. Dem är ju fortfarande stela och det enda man ska göra för att det ska bli bättre är ju att stretcha och träna.

Förutom att jag fick en bra start på gymmet gjorde även min varuhuschef min dag ännu bättre. Så för första gången på länge kan jag säga att jag gillar måndagar.

Måste ta mig tid en dag också att åka och fixa nya glasögon eller linser. Mycket slarv och spännings huvudvärken är tillbaka…



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar