söndag 24 november 2013

24 November 2013

Livet blir vad man gör det till, så denna veckan passade jag på att jobba två extra pass. Men det gör ju inget  :) Jag vill ju jobba ihop pengarna till hunden så fort som möjligt, så jag sedan ska kunna köpa massa rosa grejer till den :) Typ som rosa halsband, rosa koppel, rosa bädd, rosa väst, rosa sele och rosa bajspåsar. Dock har ju även lovat att fixa ett svart halsband och koppel så pappa vågade visa sig utomhus med hunden :)

I måndags testade jag på skivstång för första gången, har hört att man ska ha träningsvärk i "hela" kroppen och passet skulle vara så jobbigt. Ja, passet var jobbigt annat ska jag inte påstå, mamma, Sandra och Ozzy hade träningsvärk i hela kroppen och jag fick i alla fall träningsvärk i bröstmuskeln :)
De va ju alltid något :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar