onsdag 4 december 2013

4 December 2013

Redan i morse klockan sju visade min bror sin kärlek till mig när han kläckte "grattis, nu har du blivit en kärring". Jäkla tur för han att jag älskar han ändå..
Vaknade  i morse och trodde att denna dagen skulle vara helt förstörd när jag skull tillbringa 3 timmar i skolan och 7 timmar på jobbet.

Men jag har ju världens bästa kollegor som alltid gör dagen mycket bättre. Och på tal om världens bästa , jag har även världens bästa vänner. När jag satt och skrev priser kom det in 3 personer Amanda, Patrik och Sandra och sjöng för mig. Och dem hade med sig ett paket/korg också :) Allt som ligger i är rosa :) Blev så glad och förvånad så jag nästan blev ledsen :P
I korgen fanns; en påse skumtomtar, en påse polly bilar, en rosa bok "Hello Kitty måste dö", en rosa hårmousse, en rosa hårinpackning, ett paket med rosa hårsnoddar och spännen ett stort rosa doftljus, ett paket med rosa värmeljus, rosa bajspåsar, ett rosa koppel och en liten flaska rosé. Ni är guldvärda för mig <3 p="">
Av familjen fick jag boken "styrketräningens anatomi", en ryggsäck och en konstig bildel till min bil som "klonkar" när man åker över guppen :P Så min dag blev bra trots att jag åkte hemifrån 7.15 och kom hem 20.45 :)

I morgon ska jag först träna, sen ska jag till optikern och efter det ska jag åka och hälsa på uppfödarna till min framtida valp :D Sen ska jag baka klart min tårta  och hoppas på att den går att äta :)

Tur att jag har vänner som vet att jag gillar rosa! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar