torsdag 19 december 2013

19 December 2013

Kan äntligen säga att skolan är slut. för någon vecka i alla fall… Kom in på kursen jag sökt och jag hade bestämt mig för att det inte skulle bli någon skola under våren. Men när jag fick hem pappret igår kändes det så dumt att inte göra det. Så idag har jag vart och fixat en bok. Har jag klarat två på tjugo veckor bör en vara en barnlek :)

Denna veckan har jag bara 3 arbetsdagar och idag hade jag sovmorgon till 12. Hur skönt som helst :)
Denne veckan har jag också tränat mer än jag gjort de två tidigare veckorna:)
I måndags blev det springa 30 minuter och träna magen, i tisdags blev det springa 30 minuter och träna triceps och axlar, igår var jag tyvärr tvungen att vara i skolan och sedan jobba och idag har jag tränat ben och rumpan i 90 minuter, passade också på att sola 20 minuter :)
Tur att det är 3 dagar kvar av denna veckan så jag hinner få ihop 3 träningspass till och göra det bättre än jag gjort de senaste 4 veckorna :)

Nu ska jag vänta på mat och hitta på något annat än skolarbeten för en gångs skull :)

Fick lite kvällsgöra med posten idag :)


Nya boken, detta kan bli spännande  :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar