tisdag 3 december 2013

3 December 2013

I dag hade jag sovmorgon till 10, kan säga att det behövdes men jag är ändå lika trött nu. 

I dag har jag också vart på gymmet och gått på löpbandet en timme och bakat två kladdkakor.
Självklart ska jag bränna min i ugnen på min stackars tumme, det är därför jag aldrig lagar mat eller bakar annars ;) Men jag lyckades fixa två riktigt fina kakor som inte blev det minsta brända. Nu är det bara att hoppas att jag kan få lika goda kladdkakor som min mormor gör :) 

Har sedan ett i dag haft jätte panik och ångest över min ålder, igen! 
Tack vare barnmorskan(nej inga barn enbart hjälp med att ta p-spruta) som var tvungen att le när hon kollade på datorskärmen vände sig om och var tvungen att lägga kommentaren "Grattis i morgon är de bara 1 år kvar tills du får hem din första kallelse för din första gynekolog undersökning". 
Vet dock inte om det är något att tacka för, men skadeglädje är väl den bästa glädjen? Och hon verkade ju njuta av det :P

I morgon kör vi näst sista historia lektionen och ett arbetspass till 20.00 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar