måndag 2 december 2013

2 December 2013

Första dagen på en ny vecka och jag har hunnit jobba och vart en timme på gymmet. I dag var det riktigt tråkigt och jobbigt att ta sig dit men jag gjorde det och det är jag riktigt nöjd med:)
Vaknade i morse och var riktigt besviken för jag inte kände av något i benen och rumpan efter gårdagens pass. Men efter en stund på jobbet började träningsvärken komma smygande och nu är det nästan ett helt träningspass bara att sätta sig ner när man ska kissa :)

I dag efter jag tränat var jag och köpte grejer så jag kan börja baka på in tårta i morgon. Vill man ha något ordentligt får man göra det själv! Och i morgon är vi lediga! :)


Jag måste ju säga att det är spännande att google maps vet borde vart jag bor och jobbar utan att jag skrivit in det och att den måste påminna mig varje dag hur lång tid det tar :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar