tisdag 24 december 2013

24 December 2013

Nej, jag måste säga att man inte blir som ett barn på julafton. Men jag har haft en bra dag i alla fall. 
Började dagen med att åka med pappa för att köpa julklapp till mamma, sen fick jag åka och "möta" hämta Amanda och sedan fick jag mat :) Synd bara att det jag typ bara tycker om skinkan..  
Dagen har alltså spenderats med familjen och Amanda. Sen kom också Sandras kille. 

Sen fick jag visa vägen till Amandas jobb så stackarn hittade:) Fick en lång pratstund med min morbror som gjorde mig sällskap i bilen så jag slapp åka ensam. Måste erkänna att det var den bästa pratstunden på länge och att det var skönt att kunna prata av sig av saker som man inte kan säga till någon annan. Synd bara att han bor 90 mil ifrån oss så det inte går att ha pratstund oftare :(

På kvällen var vi och åt gröt och fick julklappar hos mormor och morfar. Nu ska jag sova så jag orkar upp till jobbet imorgon och orkar med första dagen på mellandagsrean.. Är ganska nöjd att jag e ledig på torsdag igen :)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar