fredag 13 december 2013

13 December 2013

Spenderade halva min dag med Amanda igår, främst för att vi skulle bestämma ett datum att åka till Västerås och för att hon skulle hjälpa mig med min historia. Bestämma datum gick riktigt bra men det där med att göra min historia gick lite mindre bra :)
Tror hon mest var intresserad för att jag tog med sushi och tårta, men jag gillar henne ändå :)

I dag har jag och Ozzy också ätit sushi. Dock var han knappt värd det efter att han sa att mina nya byxor skulle spricka om jag satte mig ner med dom… Köpte dem i början av veckan, exakt samma modell och storlek som jag alltid har. Trodde att det skulle vara lika mycket stretch i dom denna gången som alla gånger, men nej! Denna gången fick jag hoppa, åla, gympa och ta i för att få på dom.

I helgen är det dags för jobbhelg igen, men i morgon är det julbord med jobbet så kan ju inte klaga.

Var tvungen att köpa hem och testa eftersom "det är så gott"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar