torsdag 26 december 2013

26 December 2013

Började min lediga dag tidigt på gymmet. Idag fick det bli träning av benen och rumpan.
Skönt att ha det gjort redan på morgonen så mans slipper stressa med det på eftermiddagen.

Efter det fick jag den dåliga idén att jag skulle åka till Frölunda Torg… Det var lika dumt som när mamma kom på att vi skulle åka dit i måndags.

Sen åkte jag till min storasyster och hälsade på henne, Daniel och Roxanna, Jouline ligger ju bara och sover så hon är inte så rolig :) Vi lämnade julklappar till barnen och Roxanna är lika glad som vanligt när han får saker. Denna gången blev det prinsessklänning och massa tillbehör.
Vi fick också julmat när vi var där och jag och Kim pusslade på ett pussel hon fick i julklapp.

Det är så roligt och mysigt att träffa henne och tjejerna <3 p="">
Lilla Jouline! <3 font="">


Även om man inte har tid eller inte har ork måste man hitta något på mellandagsrean(bh verkar vara något som kommer med hem varje år)



Superfyndet, nu är det bara hunden som saknas :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar