måndag 9 september 2013

9 September 2013

Ny vecka nya utmaningar. Börjar min vecka med att gå ur sängen 5.00 för att börja jobba 7.00.
Helt okej start på veckan att komma ifrån jobbet tidigt, speciellt efter en jobbhelg :)
I helgen har jag skaffat mig ett nytt beroende, One Tree Hill? Helt olikt mig, men jag går och lägger mig tidigt för att hinna se några avsnitt innan jag somnar...

Efter jobbet och mötet med chefen blev jag körd till gymmet av lillasyster, idag blev det träna benen och rumpan. Idag kanske jag lärde mig att inte ha min Helly Hansen byxor när jag ska träna rumpa och benen, men bara kanske det har ju hänt innan.

Har för övrigt gift mig med min Teoribok, är redan nervös så jag mår illa även om jag kan nästan varje sida utantill och det är ett tag till. Men det gör inget för imorgon är det lön!! :D

Tråkigt att mina träningsbyxor inte är det minst genomskinliga... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar