söndag 1 september 2013

1 September 2013

Ännu en heldag med Amanda är gjord :) Det är alltid lika kul att åka in till stan med henne för det slutar alltid med att vi äter sushi och går till espresso house :)

En hel del saker har hänt det sista, jag är nu några steg närmare det där "magiska" körkoret som alla andra redan har och jag har börjat i "skolan" igen. Träningen går långt ifrån så bra som den borde, men jag gör så gott jag kan och jag är ändå stolt och glad över det jag gör :)

Nu äger jag en bil och har fått hem vuxenkort.. Nu är det bara körkortet kvar ;)


Lillasyster köpte en Galaxy S4 för att ha något om va bättre än det jag har, efter 48 timmar köpte jag en MacBook så jag hade något bättre än hon igen :) 
Dock mest för alla skolarbeten ;)


Min lille surrumpa följde mig hem från bussen igår natt och bestämde sig för att sova hemma en natt :)


Dagens lunch, vi är ju bara där och äter minst en gång i veckan jag och Amanda ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar