torsdag 26 september 2013

26 September 2013

Torsdag och typ enda dagen jag kan ta sovmorgon. Och vad gör jag då? Jo, jag får för mig att jag har körlektion 8.00 fast den var 11.00. Det var bara att åka hem igen och se glad ut. Idag har ja mitt sista nationella prov, skönt när dom är slut :)
Fick också flyttat körlektionen till 13.40 så jag slapp stressa i onödan :)

I tisdag var jag på massage, efter 45 minuter var jag otroligt nöjd och visst var det väldigt skönt. Men man ska ju aldrig fira för tidigt. För nu har jag nackspärr, lagom kul att ha så ont så man typ får panik för man inte vet vad man ska ta sig till när det gör som ondast.
Men det gör inte så mycket för snart har jag ledig helg och på lördag ska jag inte gå ur sängen förrän jag tycker att det är lagom, mest för att klockan ringer runt 6 varje morgon och för att jag inte fick någon sovmorgon sist när jag hade ledig helg.

Hoppas att det blir en hel de övningskörning i helgen också för nästa vecka är det dags :)
Är redan otroligt nervös men det är väl bara att låtsas som det är mamma eller pappa jag kör med så känns det mer naturligt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar