tisdag 3 september 2013

3 september 2013

Ibland önskar jag att man bara kunde glömma allt som varit och bara börja om från början.. Är så trött på allt just nu, att behöva le fast man inte alls vill, att ha för mycket tankar på fel grejer, att känna sig utnyttjad och att alltid behöva göra allt för att andra ska vara nöjda.

Ibland önskar jag att jag kunde säga ifrån lite mer eller tänka på mig själv i första hand. Att inte alltid göra saker för att alla andra ska vara tillfredsställda. Eller ibland få känna sig uppskattad en vanlig vardag och inte bara när det passar alla andra. För av en konstig anledning har även jag känslor, fast inte så många verkar tro det...

Har i alla fall lyckats ta mig till gymmet 3 gånger hittills denna veckan, ett mage/ryggpass, ett intervallpass och ett rump/benpass avklarat. Hoppas att orken finns kvar för att träna några gånger till denna veckan:)

Idag har jag haft ett engelska "speaking"test, som faktiskt blev bra och som jag fick godkänt på, skönt när man börjar pricka av saker på checklistan och inte väntar med sakerna till slutet av kurserna som vissa verkar tycka är en bra ide.
I morgon har jag historiaprov, att lära sig 90 sidor historia var inte lika lätt som att läsa in en teoribok.. Men förhoppningsvis ska de gå lika bra på provet i morgon som det gjorde i dag :)

Fick ett "måste ha" begär på gymmet i dag på fiskpinnar?? Jag hatar fiskpinnar... Dock gick jag till ICA och köpte fiskpinnar med torsk :) Och måste faktiskt erkänna att jag tyckte att det var gott :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar