torsdag 12 september 2013

12 September 2013

Ledig dag och sovmorgon till 9.30. Ändå har jag knappt klarat av att hålla mig vaken under dagen.
Idag har jag haft engelska och de två närmsta veckorna är det nationella prov som gäller. Sen har vi fått 4 olika hemuppifter som ska vara inlämnade 3 veckor innan kursen är slut, men det är väl lika bra att göra det i tid så man inte sitter med alla 4 sista veckan.

Efter engelskan var jag och bokade en sista körlektion. Jag vill verkligen bli klar med körkortet så en sak är ur världen. Inte för att jag ska bli en tjock latmask och åka bil överallt, utan bara för att jag vill slippa läsa den där otroligt tråkiga boken.

Sen blev det träning och nu ska jag sitta med den där roliga teoriboken :/

Och i morgon är det äntligen! fredag och jag har ledig helg!:D
Men min helg består av teoriplugg, övningskörning så jag verkligen kan det som man vet kommer med på uppkörningen. På söndag blir det ett besök på IKEA med Amanda och jag tackar inte nej till andra förslag på att umgås så jag slipper teoriboken;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar