fredag 20 september 2013

20 September 2013

Ja, man skulle ju kunna säga att detta är den sämsta veckan på länge. Inget går som det ska och inget blir som jag vill, allt känns deppigt och trist och halsbrännan har hittat tillbaka.
Hur mycket jag än tränar , hur mycket jag än hoppar över nyttigheter och även om jag äter det som ska vara "bra" för kroppen blir jag bara tjockare! Hur kan man känna sig nöjd och glad när man bara känner sig tjockare och tjockare fast man kämpar med att träna?? :(

Men men, denna veckan har jag hunnit med med 4 träningspass än så länge, haft 2 nationella prov och en sovmorgon till 9.30 :) de händer ju inte varje dag :)
Är supernöjd med dagens träning, även om det är jobbigt och tungt är det ganska skönt när det skakar i benen någon timme efter man tränat klart :)

I onsdags åt jag sen middag med Amanda, sushi så klart och det var skönt att få "komma bort" och bara prata om inget alls. Självklart fick jag rensat lite tankar, dock långt ifrån så mycket som jag behöver och just nu går jag och gör mig galen för jag tänker på saker som hon måste lyssna på för jag inte har någon annan som kan lyssna på det :P
Är ändå väldigt säker på att hon inte tröttnat än :)

Ännu en helg har alla i min familj valt att lämna mig ensam hemma, till och med min hund har fått lämna mig denna helgen... Så som alla andra gånger blev det taco till middag och lite godis för jag tänkte tycka synd om mig själv.
Avslutar kvällen med några avsnitt One Tree Hill och vänta på att jag ska upp och jobba. Råkade somna när jag åkte bussen till jobbet och var dödstrött när jag hade slutat jobba. Det försvann dock när jag kom hem...

Nu är det bara att ladda inför en jobbhelg och göra det bästa av det sista av veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar