måndag 6 januari 2014

6 Januari 2014

Jag och mamma har bestämt att vi ska väga oss varje måndag. Vi missade att väga oss den 30 december  så vi valde att väga oss den 1 januari första gången och i dag vägde vi oss för andra gången.
Eftersom vi firade mormor och morfars guldbröllop i lördags blev det både smörgåstårta och tårta och jag var beredd på att jag inte skulle gjort någon förändring. Men på fem dagar har jag gått ner 1,1 kilo :)

Så i dag har jag vart superglad och det gjorde dagens ben och rump-pass så mycket enklare och roligare. Fast gymmet är helt otroligt fullt med alla "nyårslöften". Men dem är väl borta om 3 veckor precis som föra året :)
Spenderade 90 minuter efter jobbet i dag på gymmet och när jag gick hem skakade det i benen och jag var supernöjd! :)

Förra veckan tränade jag 5 gånger. På måndagen blev det rumpa och ben, på onsdag blev det triceps och axlar, på torsdag blev det mage, på fredagen blev det biceps och bröst och i går blev det 45 minuter crosstrainer och rygg. Nu ska jag bara fortsätta kämpa och få in i alla fall träning 6 dagar i veckan:)

Mamma kör stenhårt på det nya nyttiga livet. I dag fick jag LCHF köttfärslimpa och LCHF svampsås med blomkålsmos till middag :) Vi fick i alla fall fruktsallad efter :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar