fredag 17 januari 2014

17 Januari 2014

Fick den bästa starten på helgen i dag efter jobbet. Spricka i framrutan… Grattis! Inte nog med att du har en hund att betala och skatt och besiktning på bilen så ska du behöva byta ut den också…

Men men, pappa sa att det inte var någon fara så jag litar på pappa :)

I dag har jag tränat femte dagen denna veckan och sjätte dagen i rad. Men i dag var det jätte segt. Bestämde mig i går för att jag "bara" skulle gå på crosstrainern i 45 minuter innan jobbet.

När jag vakande höll jag på att ställa om klockan och sova en timme till, men det kan jag ju inte bjuda på nu :) Efter 8 minuter trodde jag att jag skulle dö och när det hade gått 12 minuter kände jag att jag skulle kräkas. Men bestämde mig för att jag kunde göra det när jag var klar istället. Så fick ihop mina 45 minuter i alla fall :) Så jag e nöjd  :)
Det absolut bästa med allt är att mina arbetsbyxor inte sitter hårt runt om magen längre! :)

I morgon ska jag med mamma till Ullared och sen ska jag ha ledigt på riktigt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar