lördag 18 januari 2014

18 Januari 2014

Gillar att starta dagen i tid men jag kan efter denna dagen säga att starta den 7 på min lediga lördag är för tidigt. När klockan var 8 åkte vi i alla fall hemifrån och var hemma strax efter 3 så fort gick det i alla fall :) 
Lyckades för första gången på länge komma ifrån Ullared med ett kvitto för under tusen kronor. 
I dag har jag jätte längtan efter valpen… Så fort som jag vet att det blir en tik och jag betalat handpenningen på den ska jag åka och köpa massa grejer till den. Just nu var för tidigt enligt pappa…

I morgon är det träning igen. Sen känner jag för att hitta på något skoj och äta något gott :) Hade åkt till Universeum om jag hade haft någon att gå dit med. Men vet att det kommer sluta med en filt i soffan… Men kanske det finns något skoj att hitta på :) I alla fall komma hemifrån en stund :) 

Det bästa som finns när man är vrålhungrig! Buffé :)


Passa på att mysa med min röd/vita kille när jag kom hem :)


Kom och tänka på lunchen på jobbet förra helgen när jag ser denna. George på jobbet förklarar allt han gör för in tjej, jag himlar med ögonen och det slutar med att han blir besvärad och orolig för mig, ådrorna växer i pannan på han och sedan har jag minsann fått en läxa att jag lär mig när jag också blir vuxen… 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar