torsdag 3 oktober 2013

3 Oktober 2013

Började min dag hos sjukgymnasten för 45 minuter massage :) Helt okej start på dagen, nu är det bara att vänta och se om jag får 3 dagars nackspärr denna gången med.
Idag och har jag också vart på vårdcentralen(ingen direkt hjälp från dem heller) och sedan har jag vart och tränat med mamma. Måste säga att jag är så otroligt tacksam för att jag har dom.
Vet inte hur jag skulle klara av allt som händer just nu om jag inte haft dem och stackarna som får se mig varje kväll när jag måste gråta och "skrika/prata" av mig.

Hade lite "deppstund" med Cajsa i soffan med täcke och kudde. Det slutade med att vi somnade i 3 timmar. Funderar på om jag ska fortsätta deppa med kladdkakorna mormor bakat i för hon tyckte synd om mig. Eller så vill hon bara att jag ska bli tjock ;)

Som vanligt slutar det med att Cajsa bäddar ner sig med kudde och täcke



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar