tisdag 15 oktober 2013

15 Oktober 2013

Något som gör mig mer ledsen när jag redan är ledsen är när Ozzy kommer fram till mig, kollar mig i ögonen, kramar mig och säger "du är helt perfekt". Antagligen försöker han väl bara vara snäll men det funkar inte för stunden..

I dag bestämde jag mig för att jag inte skulle spendera hela min lediga dag under täcket med One Tree Hill, utan tog mig till gymmet och tränade mage och rygg i 75 minuter, sen gick jag till ICA och köpte middag och sen åkte jag hem och dammsög. Så till middag fick vi potatismos och lax i ugn och i dag har jag gjort mitt alldeles egna potatismos :)

Det blev inte som tapetklister, det fanns inga klumpar och det var faktiskt gott :)
Faast det var lika mycket potatis utanför kastrullen som i:) Men det gick fort med elvispen i alla fall :)

I morgon är det full dag igen, först historia i 3 timmar och sedan jobb i 7 timmar. Men på torsdag morgon ska jag på massage så det känns helt okej ändå :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar