måndag 14 oktober 2013

14 Oktober 2013

Började min dag 6.30 för jag lovat väcka lillebror när mamma och pappa är på älgjakt. Passade på att göra lunchlåda när jag ändå var uppe tidigt. När Ozzy gått till skolan kollade jag på Disney kanalen i 30 minuter när jag åt frukost. Sen åkte jag och tränade i 90 minuter och sedan åkte jag till jobbet.
I dag blev det ben och rumpan, jag måste säga att det är de värsta och det bästa passet. Jag ser alltid fram emot det för att jag tycker om det och för att jag gillar känslan när det vibrerar flera timmer efter i benen, men samtidigt ät det väldigt jobbigt att gå och göra det för jag vet att jag blir så trött i benen och för att jag vet hur jobbigt det kommer vara att gå på toan de närmsta dagarna.

I morgon har jag sovmorgon och väckarklockan är avstängd :) Egentligen hade jag engelskalektion 8.30, men eftersom jag läser kursen på 20 veckor och inte 10 så skulle jag inte komma för att avsluta. Dock hade jag lovat att ta upp lillebror igen men lillasyster fick offra sin sovmorgon så denna latmasken kunde njuta av sin lediga dag.

I går lovade jag mig själv att jag ska skärpa mig på riktigt med träningen och maten. Har "fuskat" så det räcker och om jag ska vara i mitt livs bästa form innan 2014 så får jag sätta fart även om ingen annan tror jag kan det eller knappast jag själv.

Nu ska jag lägga mig och hoppas på att illamående vill försvinna snart. Efter ett par veckor lipande över den konstanta halsbrännan kan jag snart börja lipa över de konstanta illamåendet jag har istället. Speciellt när det inte hjälper oavsett om jag äter eller inte äter, eller när det inte går att sova bort vissa dagar heller... Men det går över :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar