torsdag 17 oktober 2013

17 Oktober 2013

I dag hade jag en tjej eftermiddag med Amanda efter engelskan. Halv dag på stan är alltid skoj såhär mitt i veckan och självklart får man prata av sig en hel del. Som alla andra gånger slutar det med att vi äter Sushi och dricker kaffe på espresso house.

Fick med mig kläderna hem som vi beställde i söndags. Självklart måste den skickas tillbaka.. Kan ju knappast gå runt med en kjol som knappt täcker halva rumpan. Det var till och med mer illa än det bara blev för kort om jag böjde mig framåt :( Får försöka hitta på en snabb lösning på tisdag.

Nu ska jag kolla klart på Hela Sverige Bakar och sedan ska jag läsa den nya tidningen från iForm och kolla ett avsnitt på One Tree Hill sen blir det att försöka sova för i morgon ska vi till jobbet igen..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar