tisdag 29 oktober 2013

29 Oktober 2013

För ett år sedan nät jag var hemma och var sjukskriven tjatade jag ganska ofta på pappa för jag ville skaffa en terrier. Svaret blev alltid nej för en sådan hund ville han inte ha hemma. Men idag när vi var hemma hos farmor och farfar och vi satt med deras jack russel frågade pappa om det inte var dags att jag började kolla på vilken terrier jag ville ha. Så fast jag inte trodde detta skulle bli en bra dag blev det ändå :)

I dag har jag överraskat farmor som fyller år, tråkigt bara att hon blev lite sur för vi inte sa något så hon hade kunnat lagat mat till oss också :) Nu ska jag gå och lägga mig och i morgon börjar mitt jobbmaraton..

I går blev jag moster igen :) Grattis till storasyster Kim och hennes Daniel


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar