torsdag 8 augusti 2013

8 Augusti 2013

Jag kan inte förstå att klockan allrid ringer tidigare dom dagarna jag är ledig.

Idag ringde klockan 6.15 för att jag skulle på körlektion. Ja, jag har tagit tag i körkortet igen.
Pappa säger att det handlar om att prioritera rätt och att jag borde dra ner på träningen och lägga ner mer tid på körkortet. Så säget han enbart för han är rädd för att jag ska bli starkare än han :)
När jag ändå va ute på Hisingen passade jag på att hämta ut kängorna jag vann när vi va på utbildning. Dom va så fula så dom gav jag till mamma :)

Sen åkte jag hem för att äta och passa på att somna på soffan i 45 minuter. Sånt som även händer den bästa :)
På eftermiddagen va jag hos sjukgymnasten och lämna en återkoppling från ortopeden. Och då ortopeden vill att håller upp med mobiliseringen tills han vet om det är ett ledband som ligger klämt mellan "skålen" och benen, behöver jag bara gå dit för att kolla träningsschema och vikter armen klarar av :)
Så fram tills magnetröntgen och eventuell titthålsröntgen är gjord vill han bara att jag tränar upp musklerna runt om armbågen för att stabilisera :)
Håller tummarna för att det inte blir någon titthålsröntgen, då man eventuellt behöver ny rehab ifall dom flyttar på ledbanden.

Avslutade min dag med Sushi med Amanda :) vi passade på att kolla klart på Eva & Adam serien och på filmen :)

Sushi är verkligen det enda bra jag har kvar.
Idiotisk som jag är lovade jag mig själv att jag skulle va i mitt livs bästa form 31 december. Nu har jag slarvat fram och tillbaka i 7 månader! Men har strängt bestämt att de inte blir något j*vla slarv de sista 5 månaderna.
Alltså blir de inget socker för mig och jag har märkt att är väldigt beroende av de...
Men jag har ju några jag måste motbevisa, bland annat  mig själv. Jag hoppas att detta blir betydligt lättare nu när så mycket "skit" försvunnit ur mitt liv, jag mår mycket bättre än jag gjorde i början av året och har de mest underbaraste personerna i mitt liv som peppar mig.

Denna gånger ger jag inte upp förrän någon kan bevisa för mig att jag aldrig kommer klara de ! :) Funderar dock på att fuska imorgon och köpa en b&j med brownie enbart för att tycka synd om mig själv för alla i min familj lämnar mig i helgen! Till och med min hund! :(

Intervallsgänget ♥


Min lilla tjej som inte alltid är Lika nöjd som jag över gos :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar