torsdag 1 augusti 2013

1 Augusti 2013

Ännu en ledig dag :) Idag har jag vart hos sjukgymnasten och sen va jag med mamma på gymmet och körde 60 mimuter intervaller :) och löst ett gymkort till lillebror
När jag kommit hem och duschat "råkade" jag somna på soffan.

Bestämde mig för att lösa böckerna till skolan idag. Mejlade skolan förra veckan för att få reda på vilka böcker dom använde sig av och fick till svar att de stod på deras hemsida. Självklart stod de bara vad en av dom hette. Den andra stod bara ett boknummer. Och när man sökte på numret för att hitta namnet på den på google, va numret självklart inte komplett. Men 45 minuter efter jag börjat kolla, mejla, leta och skälla hade jag hittat rätt, mejlat rätt personer och betalt böckerna! :) ibland är jag bäst :)

Nu blir de tårta :)

Frukostsällskap ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar