söndag 11 augusti 2013

11 Augusti 2013

Bara 8 timmar kvar på jobbet innan jag får en veckas semester :) Denna gången ska jag passa på att sova så jag inte är tröttare efter semestern som jag va förra gången.
Eller jag e fortfarande så trött så jag känner mig helt förstörd. Övervägde i flera timmar i fredags om jag skulle köpa en ben & jerry eller inte. Efter att ha intalat mig själv att jag faktiskt förtjänade de köpte jag med det hem. Den står fortfarande oöppnad i frysen för jag somnat både fredag och lördag :(

Imorgon "börjar" jag skolan och efter de ska jag klippa mig :) och förhoppningsvis vill Amanda fortfarande träna på kvällen :) meen man vet ju aldrig.
Jag ska i alla fall försöka träna både kondition och styrka under min semester, de är ju dags att träna bort lite extra kilon så folk kan sluta påstå att jag e tjock :)

Jag bjuder på en bild på mig och mina extra kilon. Inte för att jag borde bry mig om vad andra tycker när det är jag som ska trivas med min kropp och ingen annan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar