måndag 12 augusti 2013

12 Augusti 2013

Första dagen i skolan :) Kommer bli spännande att se hur detta går. Ska läsa 200 kurspoäng på 20 veckor. Så nu ska jag läsa 50%, läsa till mig ett körkort och jobba 75%.
Och inte kommer jag göra som pappa säger och trappa ner på träningen. Gymmet är ju trotts allt min "fristad". Det är verkligen det enda stället där man inte behäver göra som andra säger eller behöver tänka på allt annat.

Men men, nu kommer de bli mycket läsa och mycket träna :) och absolut inga extra pass på jobbet :) så de ska bli spännande att se hur mycket fritid man får :)
Hade sådan tur med schemat också. Va jätte orolig att jag skulle behöva kriga till mig andra lediga dagar. Men jag klarade mig undan de :)

Mitt första lektionsschema på över 3 år :)


Jag har jobbat med min varuhuschef i två och ett halvt år och han har fortfarande inte lärt sig att jag stavar med "ck" och inte med "cc", men han vet precis vad jag vill göra med min lön :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar