tisdag 6 augusti 2013

6 augusti 2013

 4 dagar kvar innan jag har 1 vecka semester och 6 dagar kvar tills jag börjar skolan :)

Förresten kom min surrumpa hem igår efter att ha vart på "sommarkollo" sedan maj :)

Idag har jag vart och gjort nya naglar hos Olivia, vart hos ortopeden och tränat en timmes intervaller :)

Precis som förväntat kunde läkaren inte hitta något fel på armbågen. Inte konstigt med tanke på att de är ledbanden som värker. Så nu får jag en ny tid fast på magnetröntgen, så jag ska få åka in i en maskin för att se kroppens "mjukdelar" :)

Igår bestämde jag mig för att jag skulle springa när jag gjorde intervallerna. Så för första gången sedan oktober som jag blandade gång med löpning under intervallerna. Och de gick lika bra som i oktober, men nu ska jag bara klara av att springa en timme i streck innan oktober! :)
"Varje milstolpe efter en olycka som din är ett avklarat mål" fick jag höra av Sam som agerade min sjukgymnast när min va på semester. Och jag tänker lyssna på han :)

Och eftersom jag lovat mig själv att jag ska va i min livs bästa form 31 december är de nog dags att börja springa bort några kilon :)



Första boken kom hem idag :)


Min surrumpa :) ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar