torsdag 3 januari 2013

Klena mål

Efter en del funderingar och en tids tänkade, började jag fundera på om mitt mål inte va något för klent. Har alltid tyckt om större utmaningar, man måste ju ha något att kämpa efter?

Så istället för mitt klena mål, varför inte utöka områderna. Så istället kör vi hela kroppen, och ett helt nytt mål till december.


Nu väntar vi bara på läkerns godkännande att börja styrketräna armen.

Så nu känns de inte mer än rätt att välja bort allt socker och onyttigt för att börja äta nyttigt och ordentligt så vi lättare når detta målet. Helst helt utan viktkontroller och mätningar :)
Så min helg lär väl bestå av receptsökande, planering av ett nytt träningsschema och min bok med Mr Grey :)




Helst mycket mindre fett och en å annan ruta


Mindre fett synligare muskler


Väldigt mycket mindre fett och mer muskler.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar