lördag 26 januari 2013

26 Januari 2013

Sist när jag hade en dag när jag kunde sova så länge jag ville vakna jag kvart över nio. Så igår när jag valde mellan väckarklocka eller inte väckarklocka, tänkte jag -nej jag vaknar ju tidigt ändå. Självklart sov jag till halv tolv...
Men har gjort mycket av dagen då, fixade äggröra och bacon till frukost, åkte med mamma och pappa till ö&b  är aldrig där för jag ine gillar de men lyckades "fynda" 4 böcker och 3 filmer :) Efter de va jag på gymmet och träna ben och rumpa. Tyckte att jag efter mina åtta pass denna veckan förtjänade 20 minuter i solariet. Måste bli brunare är ju blek igen så man skäms  ;) Och snart är de måndag igen och då är de dags för nya bilder.
Nu blir de bamboo med mamma och pappa och sen blir de bio med Sandra och hennes kompis :) Inte en lördag man har att gnälla över :)



Har blivit med blåmärke under träningen... Inte alls skönt :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar