fredag 11 januari 2013

Dagens första träningspass :)

Fredag klockan åtta och första träningspasset är avklarat, provade på spinning för första gången sedan början av oktober. Måste erkänna att jag va ganska nervös eftersom jag vet att jag inte lagt någon tid eller energi på konditionen under tiden jag va sjukskriven. Men är otroligt lycklig nu efteråt när jag märkt att jag fortfatande hänger med och kände att de mesta fanns kvar. Alltså börjar vi även denna dagen med ett leende :)


Lyckades igår att komma ifrån ICA med mer bra grejer än onyttiga :) Ett steg framåt i alla fall!



Morgonens sällskap. Mamma. Kvinnan som alltid finns där när man behöver henne. Som finna där när man är Ledsen eller vart dum och blir ledsen för man tagit skit från fel person. Tack för att du finns!


Bästa påsen någonsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar