onsdag 23 januari 2013

23 Januari 2013

Ännu en dag med massa spring :)

Började dagen hos sjukgymnasten, där vi la mycket tid på att försöka stretcha lite till på armbågen. Enligt läkaren och sjukgymansten är de dom 3 första månaderna som man har störst chans att få all rörlighet tillbaka. Visst går de att träna så man får mer rörlighet efter de också men de är inte lika enkelt. Så nu har jag "bara" en vecka kvar på mig att stretcha upp armbågen.
Så gissar på att de bara är att tycka och stretcha sista veckan nu :)

Efter jag vart där lekte jag hemmafru och fixade diskmaskinen, dammsög och tvättade.
Och nu på kvällen har jag vart med mamma på gymmet och kört rumpa och ben  som verkligen är favorit passet på gymmet :)

Valde bort havregrynsgröten och testade på mannagrynsgröt :) Mycket, mycket godare. Men man ska väl inte skämma bort sig för ofta ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar