måndag 28 januari 2013

28 Januari 2013

Har tagit nya bilder idag för att se om allt går framåt. Och visst känns de som de börjar bli "bättre". Skulle verkligen inte säga att jag skäms över min kropp idag. Men man blir gladare och allt mer nöjd med tiden :)
Bäst är att de inte känns lika tungt längre att ta sig till gymmet, utan man längtar och orkar ta sig dit.
Mätte mig igår igen, även där har de hänt grejer. Och visst blev jag faktiskt ledsen då de blivit plus på ett ställe. Men de är väl egentligen de jag är ute efter i slutändan :)

Måtten 6 Januari:
Midja(höft): 95 cm
Arm: 29 cm
Lår: 61 cm

Måtten 28 Januari:
Midja(höft): 92 cm
Arm: 27 cm
Lår: 64 cm (???)

Saknar fortfarande mina magrutor ;(

Så nu när vi kommit igång är de bara att fortsätta!! :D








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar