tisdag 7 maj 2013

7 Maj 2013

Har idag kommit på att jag faktiskt inte gillar sommaren och solen. Förutom den hemska huvudvärken och migränen som kommer dom första soliga dagarna så finns de på varenda  gräsmatta, strand och alla andra ställen "nykära och lyckliga" par. Hyffsat deprimerande för oss ensamvargar ;)

Igår gjorde vi oss ännu en gång påminda, varför man inte ska träna ben och rumpa innan man ska jobba i 8 timmar.
Så efter gårdagens lilla "misstag" ömmar fötterna och benen är helt möra. Men någon gång lär man väl sig :)

Idag har jag vart och mobiliserat armbågen, va ganska förvånad efter jag gick därifrån och armbågen kändes annorlunda. På ett bra och skönt vis, dock börjar den kännas öm och stel nu igen. Hoppas att detta hjälper då jag ska lägga 1-2 gånger i veckan i två månader på detta :)

Under dagen har jag också haft dubbel körlektion, idag testa vi på att "panikbromsa". Vilken kan ha varit de roligaste jag fått göra i bilen.
Efter de har jag suttit hemma hos Maria i solen, ätit sallad, snackat massa skit och helt enkelt tagit igen "förlorad" tid:) Efter de blev de en promenad till havet där man i alla fall kunde bada fötterna och njuta i solen.

Älskar lediga dagar när man får mycket gjort!



Avslutar dagen med Scrubs, B&J och duntofflor :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar